The Parade

Vilken dag detta har varit. Pappa och jag åkte in till Zinken ngn gång runt 10-halv 11-tiden och stod där och umgicks med de vi skulle gå paraden med. Vi åt typ mackor och när klockan slagit sisdär 13.40 så var det dags för oss att börja gå mot Sergels Torg.

Det var verkligen en underbar känsla att gå med i paraden, för all den glädje man möttes av var så himla fantastisk! Pride är verkligen bara ren glädje, så himla härligt! Det förblir ett minne för livet det vill jag lova. När vi väl "kommit i mål" så skulle pappa jobba i ett tält inne i Kungsträdgården, så jag strosade väl omkring där i några timmar under tiden som han snackade med folk. Vi åt iaf en middag på Nybrogrillen bestående av varsin utsökt tunnbrödrulle och sedan en glass till efterätt innan vi begav oss mot gamla stan för att ta tunnelbanan hem igen.


Gick med UNIONEN eftersom att det är där min lilla pappa jobbar:)

Här har vi då lilla jag utrustad med allt man kan behöva. Synd att jag inte klädde ut mig på nåt coolt sätt eller iaf sminkade mig någorlunda häpnadsväckande, det får bli nästa år. Då fan, då ska ni få se på grejjor!
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0