Ung08

Hi Again!

Jag läste på en utav mina kompisars bloggar och såg att hon varit på ung08. Jag såg att Alexandra(ni vet vem jag menar^^)skrivit nåt om det oxå. Jag skäms som om jag sprungit rakt in i en skorsten utan anledning. Va f*n är ung08???

Jag skäms nog ärligt talat mest över att jag var tvungen att googla det. Haha, det var typ nån festivalvecka för ungdomar mellan 13-19 år, Med massa aktiviteter inne stan. Japp, shame on me.


Hehe, shit the same, jag kolla på en rolig film med namn: The hot tub Time Machine. Asbra film faktiskt från 2010:)



Jaja, nu ska jag titta på TopGun med storebrorsan;)


Btw,jag måste köpa massa skolsaker inför skolstarten på onsdag. Enligt min mentor ska jag ha följande:
Hänglås och märkt extranyckel till ditt skåp.
Mapp elle pärm för lösblad.
Linjal, miniräknare.

Ska shoppa imorn tror jag. Men inte blire Drottninggatan,ung08 håller ju på, jag tror jag åker till Liljeholmen istället.Haha, see u later alligator!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0