Det mest givande samtalet i hela mitt liv


Ojojoj, vilken underbar eftermiddag jag har haft! Samtalet med min släkting har varit så givande och så fantastiskt roligt att jag nu barar hoppar av glädje. Jag har alltid tyckt att jag varit så annorlunda, men hon är så himla lik mig. Jag är så himla gammal, min själ är gammal och vi passar så bra ihop. Hon har lärt mig så mycket om livet och om människan så att det kommer att ta mig säkert flera veckor att lyckas smälta hela kalaset, så fruktansvärt intressant!

Sedan fick jag även ett telefonnummer som jag ska ringa imorgon, spännande! Haha, nej nu ska jag äta en sen middag eftersom att det drog ut så mycket på tiden, det ända jag har ätit är nämligen en Chailatte, haha. ÅÅh, jag är så lycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0