Vilodag

Vilken dag asså! Phu. Jag kom hem kring halv tio från konserten som för övrigt gick väldigt bra, trots att jag hade lock för ena örat hela konserten rakt igenom. Menmen, sista gången med kören för terminen och de bjöd på massa bullar, så det blev väldigt lyckat. På vägen hem genom den ljumna vårkvällen så fick vi veta att brorsan sålt sin gamla mc, vilket är goda nyheter! Så vi firade mig, honom och "erikdagen" eftersom att större delen av hela min släkt heter Erik med att dricka vin och äta vitlöksbröd när vi kom hem. Mums vad gott:)

Jag har inte sprungit någonting alls idag, jag har vilodag. Plus att jag har käkat en massa bröd och smörgåsar, så vill jag mycket innerligt förkunna att idag är det faktiskt Lillördag och med andra ord fest, hehe.
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0