valen i valet

Hola! åååh, vad jag älskar vänner♥

Idag så har det ju varit så där gråmulet och allmänt gråtrist och inget har gått särskilt bra. Men, jag ler som en strålande sol nu och ser tillbaka på saker och ting med ett leende. Lika stört som alltid. Aja, i eftermiddags försökte mamma och jag på oss att vi skulle shoppa och hitta kläder på en timme, varken mer eller midre. Självklart gick det  åt skogen, om jag får säga det själv och jag hittade inget som jag ville ha. Men, jag får göra ett nytt försök inom kort, är i ett stort behov av kläder nu när sommarvärmen faktiskt börjar närma sig.

Tog en dusch nyss för att bli av med allt det svåra. Det är fortfarande kvar, som gjuten betong sitter det där, men efter pratet, så känner jag hur betongen sakta börjar rinna av mig.

Godnatt från en mycket fuckad poet

...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0