Acetylcystein AstraZeneca

Är nu tillbaka efter en helg på landet tillsammans med familjen. Jag var även iväg till Linköping en sväng för att se mormor och hälsa på henne i hennes sjukrum på sjukhuset. Hatar sjukhus.

Jag är i varje fall väldigt förkyld och jag har kämpat med att bli av med den i över en vecka nu, men den ger sig inte. Jag får inte gå till skolan imorgon för päronen, fast än jag vill, har så mycket saker jag måste göra. Jag bara gnäller, men det är läskigt att vara sjuk. Är det normalt när dina naglar svagt börjar bli blå och oranga små fläckar dyker upp på händerna? Eller att vakna upp med ihopklistarde ögon och utan din förmåga att andas med din näsa. ryser.
Gnäll.

nej, nu ska jag ta mina medeciner, ta ett varmt bad och plugga. Ska jag vara borta imorgon har jag massor att göra ikväll, trevlig kväll!
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0