Nya längder

Hallå där! Shoppingen idag med mamma blev inställt pga arbete,så jag drog till en kompis och körde tv-spel i typ två timmar.Gick hem sedan för att de skulle få gäster och så fort jag kom hem fanns det kebabpizza väntandes på mig i köket,mums! Myste med familjen i soffan och sedan hjälpte mamma mig att klippa håret.Är sjukt nöjd!Tunnade dock bara ut det lite,klippte luggen och topparna,är jättenöjd,tack söta mamma♥

När jag var på flyplansmuseumet i Linköping med brorsan,hans kompisar och fina mormor.

Imorgon ska jag fira pappa med uppvaktning på morgonen,presenter,frukost på sängen,eftermiddags fika med tårta och hans vänner.Familjemiddag på  kvällen här hemma med lite överaskningar,han fyller ju år först på måndag,men då är han ju inte ledig så vi passar på imorgon.
Sov gott♥
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0