70-talet gör comeback

Hallå! Som jag har uppfattat det så lär det bli väldigt 70-tals inspererat i vår.Mycket klara och starka färger som röd,blå,gul osv.Även långa kjolar och riktigt breda och "klumpiga" klackar.Det blir också mycket virkat om jag inte har fel.Jag har alltid hatat 70-tals modet men jag måste nog byta inställning nu efter att ha surfat runt lite.Det är ändå ganska så fint,jag gillar dock inte de långa kjolarna.Ett absolut no no från min sida.Men det här är nog vad jag skulle ha på mig en vårdag om jag ska vara helt enligt modet men fortfarande blanda med min egen stil.

Allt är från H&M,det är så enkelt att hitta saker där.Dock är det oftast bara skit som inte håller särskilt länge,men men.Gillar kläderna ändå,haha^^
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0