Trötttrött

Jag skulle kunna somna framför datorskärmen men lyckligtvis så slutar inte kvällen här. Jag gjorde en jättegod fisksoppa till middag och vitlöksbröd, blev sjukt gott. Sedan så tittade brorsans flickvän förbi, så vi satt och skrattade åt fula namn i två timmar. Haha, nu känner jag mig bara allmänt sliten och trött efter den dag som passerat. Imorgon ska jag upp tidigt för att kunna åka iväg till landte med pappa på förmiddagen, han lovade mig en lunch på ChopChop(lycklig).

Så jag ska säga godnatt till er och min familj innan jag släpar mig fram för att somna i min säng.

God Natt!

Du kommer alltid att vara min bästa vän, hoppas att du vet det, fina bror

...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0