Sommar Sommar Sommar

Förlåt för att jag varit så dålig på att blogga den senaste tiden. Det är sommar, solen skiner och jag sitter här med mina solmogna jordgubbar, som jag för övrigt faktiskt plockat själv, så jag har liksom inte hittat tiden till att sätta mig vid datorn. Detsutom så råder det ångesttider just nu för mig, så jag har liksom puttat undan internet en liten stund.

Idag så var jag iväg med min söta pappa till Lager157 för att få shoppa av sig lite. Hittat inte något jag vill ha, alls. Men vi tröstade oss med en god lunch bestående av en mumsfillibabba pastasallad och lite bubbelvatten.

Sedan bar det av till jordgubbsodlingen för att plocka till oss lite jordgubbar till kvällen. På 10 minuter fick vi ihop 2 kg jordgubbar och det skulle inte förvåna mig om vi lyckats trycka i oss ett kg var under den tiden också, haha.
Ikväll blir det tvkväll med jordgubbar och imorgon så ska vi sola och lyssna på sommarpratarna. Så som sommaren ska vara helt enkelt.
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0