Sliten

Hann precis hem in genom dörren då regnet och åskan slog ut i en stor smäll. Vi stannade inte en ända gång på vägen hem, så jag är helt mörbultad av någon konstig anledning, satt väl konstigt eller något. Sedan har jag dragit på mig en hemsk förkylning nu igen också, typiskt.

Mormor bjöd os iaf på ett helt fantastiskt smörgåsbord innan vi åkte. Det var verkligen jättegott, så jag skulle nästan kunna skippa middagen idag så mycket som jag åt. Mumsmums, detsutom hade hon nästan blivit av min sin lunginflammation nu vilket gjorde mig väldigt glad.

Sommarblommorna hade slagit ut på ängarna kring mormors landställe, jättesöta och precis i tid till Midsommar.
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0