Lugn mellandag

Idag har jag knappt gjort någonting alls. Ringde mormor, pratade med farmor och tittade på tv. Gick på en promenad precis innan regnet störtade ned gjorde jag också. Fast iofs så bytte pappa och jag ut min gamla säng mot Eriks gamla(han köpte ju en ny igår)säng, vilket gav mig lite hopp om att jag faktiskt skulle kunna få se mitt golv igen. Så nu är jag oerhört stolt över att jag faktiskt städat. Sedan så målade jag tånaglarna i olika färger så att jag kan titta ned på mina fötter och le lite då och då samt tände mitt favoritljus för att unna mig lite mys.

Mitt favoritljus i sämsta bildkvalitén, men det luktar choklad och jag bara älskar min lilla cupcake♥

Varning för fötter...hehe.

Jag kommer med en liten rapport över hur min "nya" säng är imorgon, om den är alldeles för obekväm kan ni ju räkna med mycket fakta om det.

Sov sött och dröm söta drömmar, u've earned it♥
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0