Landet ikväll

Ikväll så drar jag och mina föräldrar ut till landet och kommer tillbaka senast på söndag. Vi funderade länge på hur vi skulle fira att det nu är sommarlov och nu, efter mycket grubblande, så har vi bokat bord på någon trevlig resturang som är på vägen till landet med en jättefin utsikt mot vattnet då resturangen ligger på typ en brygga eller nåt sånt. Haha, aja, jag är sjukt glad att mina föräldrar tänkte på mig och ville ge mig nåt.

Jag igår på Riddarholmen väntandes på studenternas utspring.

Jättevackert väder har vi här i Stockholm idag och jag fick lite pengar från farmor, en biobiljett, teaterbiljetter, tårta och mumsiga jordgubbar i "skolavslutningspresent" från lärare och familjen, jättesött att de angagerat sig och gav det till mig♥
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0