GirlsNight

alohaaa!
Jag var iväg till IKEA i eftermiddags med brorsan och hans flickvän, vi skulle nämligen inhandla en ny säng då brorsan insett att hans gamla blivit för liten... Så han köpte en ny säng, de tvingade i mig fika och sedan åkte vi hem och monterade sängen. Päronen var bjudna på middag inklusive min storebror, så därför hade jag och hans flickvän en hel tjejkväll tillsammans bara hon och jag. Vi hade det jättetrevligt! Sååg på typ en massa filmer, spelade monopol(stolt vinnare)och lagade korvstroganoff till middag, hehe.

Ni skulle bara veta hur lyckligt lottad min broder är som har henne, hon är verkligen en helt underbar människa♥

Sov sött så ses vi imorgon!
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0