Frossa

Tårta, tårta och grädde. Gräddegrädde och jordgubbar. Herregud, jag skulle kunna spy upp en hel tårta om inte mer känns det som, haha. Hela arrangemanget blev iaf jättelyckat och jag har bekantat mig otroligt mycket med brorsans flickvän. Så de senaste timmarna har bestått av att rita av Rapunzel i från Tangled, hehe. Klockan börjar redan närma sig midnatt och jag måste upp tidigt imorn bittit för förberedelserna inför min egen skolavslutning, pust.

Jag är riktigt stolt över att jag lyckats fixa den här studentmottagningen, lagat maten, planterat blommor, städat, klippt ogräs, handlat, dukat, hållt tal osv osv. Men mest av allt så är jag så himla stolt över brorsan min, för han har nu, idag, tagit studenten.


...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0