Åskar

Jävlar vad det åskar! seriöst, det är som värsta bombnedslaget vid varje smäll.

På tal om ingenting så börjar min pappas semester ikväll, så jag funderar på om jag ska gå iväg och köpa choklad, blommor eller nåt sådant till honom för att fira liksom, snäll dotter som jag är. Jaja, han och jag ska ju iväg till landet imorgon så jag kanske kan ge honom något då istället. Sedan blir jag borta ett ganska bra tag eftersom att det är midsommar och sedan är vi nog kvar där på landet ända tills den 6 Juli då vi drar oss söderut mot Hälsingborgstrakterna.

En till trevlig sommarbild, det svenska sommarvädret börjar verkligen falla över oss nu. Det ska bli små skurar på Midsommarafton, i år igen. Ingen Midsommar utan regn vettu!
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0