Adrenalinet

Oj, vilket underskönt väder vi har idag. Helt otroligt! Ibland får man älska den svenska sommaren lite grann.

Idag så lunchade pappa och jag på ChopChop. Eftersom att vi var iväg för att inhandla lite matvaror så passade vi på att skämma bort oss lite. Jag fick nyligen veta att det bara finns en ända ChopChop i hela Sverige och den ligger här. Men inom det närmsta året så kmr de etablera sig på flera ställen i Sverige, längtar verkligen dit. Asiatisk "fastfood" är så mycket godare än en BigMac med pommes.

Joggade lite grann för någon timme sedan, asså jag älskar verkligen adrenalinet man får på slutet när jag spurtar. Åååh, tänk att det kan kännas så härligt att motionera ibland, haha.

Nu ska jag fortsätta njuta av vädret, hare gött!
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0