Örenäs

Efter en lång dags bilresa är jag nu framme i soliga Skåne. Hotellrummet är jättefint och vi var ute på en liten rund vandring i området för en stund sedan bara för att få njuta lite av värmen.

Hotellet Örenäs slott som vi bor på ligger precis vid havet och jag kan se både Ven och Danmark härifrån jättetydligt.

Nere vid stranden för en liten stund sedan.

Ikväll så ska vi se på Eva Rydbergs uppsättning "Viva la Greta" på Fredriksdahlsteatren här i Hälsingborg. Det ser ut som att vi ska träffa lite släkt ikväll också vilket jag ser framemot, har inte träffat de på åratal. Så jag hoppas att ni har en lika varm sommardag som jag har just nu, nu ska jag gå ned till poolen för ett dopp!(trots att havet är så nära)
Trevlig kväll!
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0