Klippt i Högsommar'n

Sådär ja! Nu har jag äntligen kliptt av mina långa längder och kan nu njuta lite av mitt axellånga hår. Det blev inte riktigt som jag tänkt mig då mammsen och jag hamnade i konflikt som vanligt, men vi tänkte klippa lite mer imorgon så att det blir som jag vill ha det.

Ni får ursäkta min galet fula min, mitt osminkade nylle och att håret ännu inte är särskilt uppklippt.


I eftermiddag så kmr två utav päronens vänner hit till landsbyggden för att vi ska fira en utav deras födelsedagar. Så de ska iväg på lyxmiddag och sedan ska vi alla titta på någon föreställning med Östen med Resten, haha.
Så nu ska jag äta lunch, städa och invänta helgens gäster.
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0