EkoÄgg

Godmorgon! Bestämde mig för att äta ett ägg till frukost eftersom att vi var och handlade igår. Och när jag öppnar äggpaketet till min stora förvåning så ser jag att vi köpt ekoägg i size small. Så, ja. Jag brukar äta mina ägg ur snapsglas eftersom att vi inte har några äggkoppar här på landet, men jag ville inte ens riskera att släppa ned mitt ekoägg i ett snapsglas, jag skulle nämligen aldrig lyckas få upp det från botten av det nu väldigt stora snapsglaset.

Så mitt stora i-landsproblem uppstod att jag inte kan äta mitt ägg. Men då kmr jag med in briljanta idé och lånar min mammas vigselring, fungerar utmärkt. Så jag äter mitt ägg på en guldbädd, lite finare lite bättre, haha.Hoppas inte har något emot det bara...

Ett inlägg om ägg, mycket intressant.
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0