You are not alone

Det tog inte så lång tid som jag trott,men jäklar vad kallt det är! Igår var det endast 6- och idag så har det stigit till 10-. Ojoj,hur ska mina stackars fingrar klara av detta i två månader till?Vi får allt se.

Den här dagen har i stort sätt bestått av att min pappa beordrade mig att städa ur tunnan några gånger och att jag senare under dagen,nu,gjorde det med hjälp av brodern.I förmiddags stack jag iväg till ICA för att köpa proviva till farmor då hon glömt bort at köpa det imorse.Så jag stannade där en liten stund och blev erbjuden både Marabou och Paradis samtidigt som hon jämrade och ursäktade sig själv för att hon inte hade något att bjuda på.Haha,du är allt gullig du farmor^^

Oops,suddigt.Random bild förresten..haha;)
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0