Stolt

Har nu pluggat sjukt mycket och jag vill verkligen tacka min bror.Han hjälper mig med allt.Hela vår långa promenad bestod av att diskutera ingenting,alltså vakum.Friktion,tryck,densitet osv. Utan honom vet jag inte vad jag skulle göra? Hela mitt liv är uppbyggd i stort sätt med hjälp av honom.Han pushar mig när jag är ledsen,han hjälper mig med läxor och skolan.Han är den jag umgås med,han är min bästa vän,han är den som jag pratar med om något stör mig.Den jag delar mina tankar med,den som förstår,den som berättar allt om hur lärarna i skolan fungerar,hur andra människor fungerar,hur världen fungerar,han lär mig allt.Vi har roligt tillsammans,som min extra pappa.Då jag inte umgås med kompisar särskilt mycket på fritiden,eller om det är de som inte vill umgås med mig,träffar inte päronen särskilt mycket heller,så är jag med honom.Han frågar mig varje dag hur jag mår,kommer in i mitt rum och bryr sig,den personen jag möter när jag kommer hem.Den som ler mot mig och inte har några brister.Min förebild.Min bror.Den personen jag skulle dö utan.Han är den jag skulle sakna allra mest om han försvann.Du är bäst.

Fast jag ger inte honom något,jag tar honom nästan förgivet.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0