Reklam

Tjoho! Pappa brorsan och jag har suttit i en högljud diskusion och bara släppt våra ideér fria.Haha,vi har ett företag där vi säljer vissa produkter och vi har börjat fundera över en reklamfilm.Alla verkar verkligen helt galna inför den här idén och personligen måste jag berömma mina familjemedlemmar för att vara så kreativa.Roligast enligt mig är ju att få diskutera vilket budskap man vill ge.Vad som får människor att reagera som de gör och vad som gör en människa intresserad.Jag har alltid älskat att iakta människors beteenden så att jag kan jämnföra med mig själv och få reda på vad de känner.Har gjort det hela mitt liv,det är så man kan bygga karaktärer.Men roligast är ju när man kan vara en riktig Mind-reader,jag vet hur de känner och tänker.Läskigt,men sant.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Eveloni

Vinnaren från veckans blogg är uppe :)

2011-01-11 @ 17:02:45
URL: http://eveloni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0