Not again

I've already been trough this before,and it happens again.I'm supose to learn from my mistakes.Two days of attention and then hate for the rest of all time.Just a smile,just one look,evryday,and I would be happy.The circle goes around still,and now I'm on my second lap.

Hallå där! Hela förmiddagen var helt okej i skolan idag,sedan efter lunch någon gång så kom den outhärdliga kylan och med den det ledsna humöret.Livet är inte helt på topp,men det går sakta uppåt.Ser ut att bli en helg med mig själv och mina filmer,igen.Kom hem med helt svinkalla och likbleka fingrar nyss.De har dock tinat nu,en liten update som ni kanske inte visste.Jag har dålig blodcirkulation efter den här vintern och jag kommer hem nästan varje dag med min vita fingrar och om detta händer ännu oftare,kanske jag blir skadad för livet.Det gör ju allt bara ännu bättre.

Happyface↑
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0