Fika

Buu! Did I scare u? Don't think so..sadface.

Jag har precis avslutat en eftermiddagsfika med pappa och brodern. Det var riktigt trevligt och vi har gjort en liten pakt om att vi inte ska berätta för mamma att vi slängde leverpastejen som möglat. Haha,hon dödar oss om hon får reda på att vi slängt mat^^Det spelar ingen roll om den har möglat,torkat eller ändrat färg,det går säkert att äta.Haha,hon är allt härlig,men et är väl så man sparar pengar antar jag.

Ingen shopping idag förresten eftersom att mammsen jobbar hela dagen idag.Sadface.Så jag tror att jag ska spela spel,titta på film eller plåga farmor med min existens nere hos henne eftersom att hon inte handlat några nya godsaker än.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0