Doomsday

Ojojojojojoj. Hur ska detta sluta? Genom några år nu har familjen pushat mig för att jag ska börja på kör,så att de slipper höra det hela tiden,asså min röst.Så ngn gång i december förra året så sa jag ja och nu har mamma sett till så att jag ska gå och typ "provsjunga" i kyrkan.Åååh,jag är ju som ett litet blygt troll,som ett darrande asplöv,jag har aldrig sjungit inför ngn bara så där face to face. Vi får allt se hur detta slutar,domen är redan lagd.Jag måste våga sjunga:S

Men jag är glad ändå,som vanligt^^
XOXO

Kommentarer
Postat av: TRE SYSTRARNA I JEANS

Hejssan!

Allting bra med dig idag? (:

Fin blogg!

KRAM & Puss

2011-01-07 @ 10:56:25
URL: http://tresystrarnaijeans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0