Do the chest pump


Jag har precis anlänt till mitt kungliga rum och till min vintage dator.Åh,ers majestät.Haha,nä,kom precis tillbaka från en kväll med tjejerna.Vi såg på Let's Dance och filmen Prinsessa.Prinsessa var jättebra,förutom att man inte fick se hur själva dokumentären blev på slutet.För er som inte sett den,se den bara så fattar ni.Tips bara^^

Nu ska resten av kvällen tillbringas framför Youtube.Det blir Barely Political för hela slanten ikväll,så jag säger väl godnatt här:)
Btw,visst var Andreas Weise bra på dansa.Sjukt för att vara första programmet.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Katarina

Andreas Weise ägde alla andra ;)

2011-01-08 @ 07:44:13
Postat av: Grimsa

Haha,sant;)

2011-01-08 @ 11:57:13
URL: http://grimsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0