Dagens köp

Jahapp.Det blev inte mycket köpt idag,men god fika med familjen blev det iaf.Jag ska nu erkänna något väldigt pinsamt.Idag var första gången jag var inne på Pub,och jag ska kalla mig stockholmare.Haha,såg mass fina grejor,men snål som jag är,så köpte jag ingenting.Men på väg hem så hade brorsan huvudvärk,så vi gick in på ett apotek och köpte bamyl åt honom.Där fann jag dagens inköp.Vilket är en ny tandkräm!

haha,det är nästan sorgligt att en shoppingtur längs Drottningatan slutar med en påse från Apoteket innehållande en tandkräm.Men nu till fikat jag åt idag.Onyttig som jag är så beställde jag en varm choklad och prinsesstårta.Altså en bit,inte en hel tårta.

Yummy yum yum! Självklart befann jag mig ppå mitt favoritcafé som jag inte vet vad det heter.Haha,sorgligt. Har precis ätit Tortilla-pizza till middag och jag ska om ca en kvart dra hem till Eve för att ha filmkväll med tjejerna.En bra dag helt enkelt;)
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0