ChiCago

Hola!Mångkulturell nr 1!;)
Det blev aldrig ngn shoppingtur idag med mamma,då hon kom hem nu.Så jag spenderade eftermiddagen med glass,brorsan och filmen Chicago med dts ljud.Lovely!Sedan blev det dag för att göra middag,så brorsan och jag hjälptes åt och det blev riktigt gott.Någon form av pastasallad med rostade grönsaker,mozzarella och fetaost.Det smakade jättegott,gjort från scratch,förutom pastan då och vi har inte direkt odalt grönsakerna eller en kossa i trädgården.Men det var iaf färska grönsaker,ekologiskt,gud vad jag känner mig duktigt,hihi:)

Ikväll vet jag inte om det är scouter eller inte.Men det är nog lite sent påtänkt nu att gå.Men jag har lite dåligt samvete,jag har inte varit där på jättelänge.Men klockan är ju snart 19.00,så det är nog lite för sent påtänkt som sagt.Det blir nog en film igen.Meet the parents eller meet the fockers.Ses senare.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0