Burn

Idag var det tänkt att jag skulle ha filmkväll med tjejorna,men idag var det väldigt mycket med att vi ska fira trettondagsafton och titta på massa filmer och program nu ikväll med familjen.Så vi har flyttat den filmkvällen,men det blir nog roligt ändå.Ikväll så ska vi titta på Gröna Hissen som går på ettan(tror jag)kl 20.00.Det är en teateruppsättning från i somras som gick på Fredriksdahlsteatern med Eva Rydberg i huvudrollen.Vi ser ju varje år på plats,så vi såg den i somras och jag måste säga att den var riktigt mysig och rolig.Jag är ju helt knäsvag för komedier och buskisar.Jag skulle gärna vilja se Philip och Fredriks Årsresumeé,men de går ju samtidigt.Hoppas det finns tillgängligt på play sen,ngn som vet?:)

Det finns ju lite av julen kvar ändå;)
XOXO

Kommentarer
Postat av: Eveloni

Sv; berättar snart på bloggen

2011-01-05 @ 21:48:41
URL: http://eveloni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0