1 Jan 2011

Oj.Jag kan fortfarande inte förstå att det gått ännu ett år.Tiden går så fort.Men nu ska jag se på det här med min största och absolut mest positiva sida och säga att:Äntligen!Äntligen lite nya chanser och nya löften.Äntligen tid till att lära sig,växa och hitta nya vänner.Ser framemot nya vänner mest.Älskar att skaffa sig nya bekanskaper,men i år så tänkte jag att de inte bara ska vara massa 50+ utan kanske att det flesta ska vara i min egen ålder.Det är ju det jag har gjort den här kvällen.Suttit och diskuterat och pratat i flera timmar med alla Mappas vänner.Minst 50 år är de,men nog blev det raketer och fyverkerier!Värsta lådorna som de tände eld på och vips,så sprakade där iväg massor av fyverkerier.Som ni kanske förstår av det ni läst hitills,så är jag fortfarande kvar i mitt"prata vuxet och moget"-språk.Ni får helt enkelt bara lida med det.

Happy New Year!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0