Syr


Tjo! Jag har hjälpt farmor med lite städning och sånt nu på morgonen(shit,klockan är tre nu?).Så jag har inte bloggat något då jag inte riktigt fått tid till det,har sytt lite också.Igår så hände ganska så mycket,här kommer bilderna:

Jag var och bowlade med Amanda och Mikaela.Jag hade sjukt kul!:)



Sedan så stack jag hem och ick reda på att brorsan och hans kompisar skulle bada i tunnan på kvällen.Så jag började göra en bulldeg och sedan blev de hungruga på middag.Så då kommer jag till undsättning och gör pizza.jag stod upp i 3 timmar sträck och bara bakade bullar.men gud vad det var värt det!

De smakade himmelskt! Jag har en talang,just saying.Sedan hade grabbarna köpt en back med cola för de som ville förbli nyktra under kvällen,så jag bytte till mig en cola mot en bulle.

Cola ska drickas ur glasflaska,annars får det vara.Det blir så mycket godare då.

Nu ska jag gå och fortsätta sy och sedan blir det middag.Jo förresten,jag drar till mormor imorgon! Hihi,roadtripp tillsammans med brorssan och hans kompisar:)
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0