Plugghäst

Jag har pluggat no nu på kvällen och städat rummet.Min mormor kommer på besök imorgon och då måste det ju vara rent och snyggt,annars lär hon säkert börja klaga.haha,japp sådan är hon.Sedan ska farmor också komma hit och vi ska fira brorsans födelsedag vilket innebär TÅRTA! Haha,mumsfillebabba,jag har inte ätit någon form av godis på ett ganska bra tag,så det är ju lite synd att det ska vara just tårta.men who gives  shit? Tårta är gott,så sov gott mina små sockertoppar♥

Btw,så har vi flyttat den här fluffiga skapelsen till tvättstugan eftersom att mormor ska få bo i gästrummet.Man vill ju inte direkt sova med en kanin i samma rum.För klockan fyra på morgonen så har han sitt lilla joggingpass...kan han inte välja en annan tid till att motionera? dels för att han hårar och luktar bajs också.Men det där "joggingpasset" är anledningen till varför han är på nedervåningen,låter som tusan.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha

2011-02-18 @ 00:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0