Bloggar från sängen

Hallå!Bloggar just nu från mobilen då min dator är upptagen med att processera fram datorspel åtbrorsan och hans kompisar.De sitter och badar ute i tunnan just nu,men de stängde inte riktigt av innan de gick ut och jag har ingen ork att göra något åt saken.Idag har det för övrigt hänt massor.Var och bowla efter lunch med kompisarna och jag sög helt ärligt väldigt hårt.Jag kan skylla på att det blåste alldeles för mycket där inne så att det påverkade mitt spel,det får bli min ursäkt.Jag gick hem runt fem och gick ned till farmor och åt en napoleonbakelse.Började sedan på en bulldeg,gjorde pizza till grabbarna,bakade bullar med äpple och mandelmassa fyllning.Jättegoda!Bilder kommer imorgon,nu ska jag sova.Är sjuuuuukt trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0