Årets Tjockis

Hallå! Kom precis hem från en middag tillsammans med Mikaela ute på stan.Vi var på en japansk resturang och vi ville ha sushibuffé.Men för att få äta av den buffén var man tvungen att beställa alla de andra bufféerna,men det blev inte så jättemycket dyrare,så vad gör man inte för sushi? Två portioner med sushi,en portion självplocks wok,bröd,vatten,fruktbuffé och lite friterat så var vi två st proppfulla tjockisar med ont i magen.För vi hade ju betalat,så det är klart att man måste äta av allt.Haha,det var en sushiresturang på Drottninggatan.Rekomenderar!Sedan när vi betalat notan så fick vi varsitt halsband,jättegulligt ,så det var bara att tacka och ta emot.Ingen annan fick,så jag antar att vi var nog ganska så speciella^^

Jag hittar inte min mobil,så jag har inga bilder jag kan dela med mig av,men det kommer;)
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0