Julaftonen


I den absolut sista lukan så fanns det... en trisslott! I had no idea! Haha, nitlott igen.

Julbordet, btw så var jag i kyrkan på morgonen och medverkade i julspelet som kör. Det var verkligen hur mysigt som helst, dock så höll jag på att dö av rökelsen, luktar liksom lite...pikant.

Lax och grönsaker, sparris och broccoli är nog något bland det godaste som finns.

Julbordets absoluta måste, sillsalladen! Så här ska den se ut, uppstjälpt på ett fat och dekorerad med spritsad grädde.

Så här såg jag ut.

Mina julklappar. Mörk choklad, mössa med päls, doftljus och jättejättefina hårprodukter från mormor.

En till julklapp som jag fick, chailattepulver♥

Spotify Premium i 6 månader, tack farmor!

Vattentäta skor, önskade mig egentligen röda pumps, men man får nöja sig med det man får, haha♥
Sedan så fick jag ju ett helt nytt rum i julklapp av min storebror, som han och jag renoverade om tillsammans, köpte nya möbler, bytte golv, målade om osv. Världens finaste bror har jag nog allt.

Chailatte med grädde, min egna fruktkaka som jag gjorde för en vecka sedan och en pepparkaka. Sedan åt jag väl typ ett kilo choklad, några portioner gröt , massa prinskorv och sillsallad, men det ska man faktiskt göra på jul.

Go'Jul alle'samm'en!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0