iCard

Idag kom mitt och min storebrors julkort på posten, som vi beställt via iCard på vår padda.

Spännande! Jag blev väldigt förvånad över hur personligt det faktiskt är. Vi har ju "ritat och bestämt" hur vi vill ha det och det blev exakt så som vi sagt.


" Vi önskar oss en vit och galen jul, med klappar och härliga timmar i våra arbetsskjul. Bland skinka och granar, sillsallad och långa nätter då man lanar. Många timmar begravd i Alladdinasken, äter ännu mer och hoppas på att det ska vara smasken, fulla som svin i midvinernatten, myser vi in oss med lussekatten. Och nog är tomten nöjd, när vi tillsammans sätter våra glas i höjd, ler och skrattar åt livet, kramar varandra och vet att vi inte tar varann för givet.
GOD JUL
"
Jag är väldigt nöjd med det lilla rim jag lyckades knåpa ihop helt själv,*stolt*.

God jul på er galna Frykisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0