Finaste

Jag har haft en helt underbar kväll tillsammans med Amanda. Vi bytte julklappar, gjorde praliner, dansade like mad, åt middag, såg  på Ensam hemma 3, skrev julrim, pratade och tindrade ut mot nysnön som nu svept in hela stockholm i ett täcke utav glittriga snökristaller. Åååh, en helt fantastisk kväll, det har jag verkligen haft!

Jag fick även en förtidsjulklapp och en efterskottspresent som jag bara älskar mer än något annat!


Diorsmink, hur fin kompis har jag egentligen. Jag hade blivit precis lika glad för en kram, men när någon tänkt till lite extra så blir man ännu lite varmare inombords.

Nu ska jag öppna min bok och sedan slumra in sött, nu känns det verkligen som att julen är på väg, jag har inte varit taggad inför julen på evigheter, men nu, nu så känns det äntligen som att det blir en sådan där förväntansfull jul, precis som när man fyllt sin 5 vintrar. Underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0