Dagen i bilder

Vi började som sagt dagen med en underbar familjefrukost och jag uppvaktades med en födelsedagspresent, som var..:

Jag ska på opera nästa fredag! Blev fruktansvärt förvånad, då detta var något jag inte önskat eller ens tänkt mig. Men opera är alltid trevligt, så glad kan inte beskriva mina känslor helt rättvist, haha!

Det ska bli riktigt roligt, hela familjen, inklusive mormor som kommer upp till stockholm för att titta tillsammans med oss.

Away we go to Skansen! Det var sjukt mycket folk och riktigt rått väder, svinkallt. Men inte gjorde det något för vi hade väldigt roligt ändå. Vi åt världens godaste lunch, en tunnbrödsrulle med potatismos, renskav, hjortronsylt och craime fraiche! Jättejättegott var det, mumsi!



På kvällen så bjöd vi över farmor, åt en jättegod middag och till efterrätt hade jag gjort en fruktsallad som var riktigt god faktiskt. Är så hImlaa trött på tårta och tyckte det var lite för orginellt, så fruktsallad med punchgrädde fick det bli istället.

Av farmor så fick jag då följande

En jättesöt blomma som glittrar fint när ljuset smyger sig på.

En 88 palette med matta färger!
Sedan så avslutade vi kvällen med att dricka varm choklad och titta på Pettson och Findus, haha. Ibland undrar jag om jag någonsin kommer att växa upp.

I det stora hela så är jag väldigt nöjd och är bara lycklig över att de uppmärksammade mig idag. Inte för att tala om alla de gratulationer som jag fått via sms, facebook och brev, helt sjukt hur många det är som grattat!
Nu ska jag sova som en liten gris, har lust att bara somna in för evigt, är så himla trött.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0