3:e Advent

Gick inte på konfan idag då jag vaknade upp med halsont och igenklistrade ögon, så det var ju olyckligt eftersom att jag skulle ha Luciakonsert på kvällen.

Så jag ägnade min dag åt plugg, var på Vintervikens julmarknad och åt en riktigt god lunch tillsammans med hela familjen på det stora cafét som ligger där intill Alfred Nobels gamla exprimentmarker.

Åt en Salami o brie macka och en kopp svvart chaitee, hur gott som helst! Nästan så att man skulle ha frågat om brödreceptet.

I Vinterviken som sagt.

Det fanns mycket möbler där, notera fanns.

Sedan framåt eftermiddagens slut så tog jag mig till kyrkan för att sjunga upp och jag lyckades ta mig igenom min första Luciakonsert, ååh så roligt det var!

Bild från 3:e och sista akten.

Nu ska här sovas, jag har haft en riktigt mysig dag tillsammans med familjen, lilla mormor åker ju hem imorgonbitti, så detta var sista dagen med henne innan jul. Sov gott mina fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0