What A Mess

Lika sjuk som vanligt idag igen då, satans förkylning. Fast det värsta är nog näsblodet om jag ska vara ärlig, har blödit ända sedan i söndags, usch.

Ska förbi skolan idag åtminstonde för att hämta lite skolarbeten och lite annat smått och gott, får gömma mig i en hoodie eller ngt, så att folk slipper se mig såhär, haha. Mamma lovade mig lite "mor-och-dotter-tid" idag, så det ska bli mysigt. Sedan är det ju plugg som gäller, trevligt trevligt.

Sista augusti och allt jag vill göra nu är att få röra på mig, träna. Får nämligen inte träna eftersom att jag är sjuk, ååh. Det är nu man inser vilken stor del av livet det faktiskt har blivit för mig.
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0