Till landet igen

ikväll så åker jag till landet ännu en gång, är inte hemma för än på måndag skulle jag tro. Vi har lite jobb att genomföra där nere,samt välkomna några gäster(ska få bjuda på middag igen:) och sedan får vi ju inte glömma bort att det är den årliga Näshultadagen, och den får man ju bara inte missa.

Jag på Prideparaden, med mord i blicken, haha.

Jag har varit dålig med att uppdatera på sistone, jag har mina anledningar. Men anledningen till att jag inte bloggade igår var vädret, nätet och att jag spenderade hela dagen åt att göra eget godis, haha. Jaja, nu måste jag packa och sedan bär det av till landet. Päronen lovade att vi skulle äta ute ikväll på nåt trevligt ställe också, så det ser jag fram emot.
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0