Ouff

Teatern var verkligen jättebra! Lite seg i början, men när det gått en liten stund så blev den verkligen helt fantastisk. Ett riktigt bra tips för alla er som har lust att se en genomtänkt och rolig uppsättning på Statsteatern.

Något som vi insåg när vi kom dit vara att vi fick sitta i mitten på första parkett. Inte allra längst fram, utan precis där, de allra bästa platserna är. Ibland är man allt bra bortskämd. Sedan så visade det sig att det var Nypremiär också, som grädde på moset liksom, inte mig emot.

En liten "dagens-outfit-bild", hehe.

Jag var inne på Pride i typ en halvtimme också, men jag ska ju dit imorgon också och spendera min dag där bland folkmassorna. Sedan när jag skulle försöka fixa middag inne på ICA så sprang jag på AnaGina, fick värsta Starstruck och blev helt stum, haha.
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0