Living on Ice cream

Det svider, det värker, näsan rinner och rösten är borta.  Så jag klassificeras som sjuk. Vilket betyder att jag inte kan röra på mig lika aktivt eller äta det jag brukar äta, så jag lever just nu på glass! Det är nämligen det ända som inte svider när man äter det och det känns så fruktansvärt skönt att svälja, haha.

Så imorgon ska pappa och jag in till stan för lite Ben&Jerry och kanske lite nytt garn. Garnet till mitt "stickningsprojekt" har nämligen tagit slut, vad ska man sysselsätta sig med liksom nu när man inte får röra sig ur soffan?

Är ju på landet över helgen och med denna goda diet så får jag nog räkna med ett ledsamt besked på vågen, men bara jag får den här förkylningen överstökad så är jag lycklig!
Sov sött
...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0