Dagen

Idag så åkte pappsen och jag in till stan för att besöka en essensbutik och luncha på något trevligt ställe, vilket var en riktigt trevlig dag tillsammans med min pappa, trots det enorma skyfall som skjöljde över vår stad.

Lunchen åt vi på Boheme Bistro på drottninggatan och maten var riktigt god likaså deras salladsbuffé, riktigt bra tips!

Jag åt en stor kikärtsbiff med quinoasallad samt en stor tallrik med sallad från salladsbuffén, sjukligt gott.

Pappa åt lax med saffransås och typ kokt potatis, lite sparris ser det ut att vara också. Smakade lite av såsen och himmel så god den var.

Sedan så var jag ju och shoppade lite på Stockholms ända essensbutik och där köpte jag dessa små gottisar.

Päronessens, pistageessens samt nougatessens. Så nu blir det allt till och baka lite, kanske hemmagjorda päronbåtar?

På kvällen så drog jag och Amanda ut på en liten joggingtur, åt sedan pannkakor och tillbringade resten av kvällen i soffan. Riktigt mysigt och underbart i rätt sällskap, jag har allt tur som har en sådan fin vän
Nu väntar sängen på mig, sov så sött!
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0