Today and yesterday

Jag suger verkligen på att blogga nu för tiden. Men,men, var i skolan idag och det var väl inte direkt "superkul"..Men jag led mig ändå igenom dagen och nu sitter jag här. Hade kör i eftermiddags, gick väl sådär, men aja. Jag gjorde så kallad Klassisk husmanskost när jag kom hem,så här blev det:

Det är Pärgröt(nästan som potatismos),rivna morötter, kålrabbi, sugarsnaps, stekt fläsk och riktigt förstklassiga rårörda lingon. Mums!

iigår gjorde jag detta:(ligger efter med min matblogging..)

Kokt potatis, Ugnsstekt lax med citron, ugnsstekta grönsaker(Zuccini, morötter, paprika, purjolök och lite diverse kryddor)och en sås bestående av gräddfil, persilja och rivet citronskal.

Ja, hemma hos mig är det festmiddag varje kväll.Händer ibland att jag bakar något gott också,hehe,stolt.


Jag har sovmorgon imorgon,men jag har lite läxor att ta tag i nu, så sov så sött!
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0