matt

Sista lektionen idag var rena rama tortyren, jag har inte varitså trött på evigheter. Ville bara hem och dricka hinkvis med kaffe och få en massa sockerkickar. Vilket jag gjorde, så fort som jag lyckats släpa mig hem ifrån skolan. Sedan var det stress iväg till kören, är lite förkyld så det gick väl inte så jättebra..

Sedan så har vår ugn gått sönder, så det var lite matkris där ett tag. Men jag gjorde typ enchilias(om det nu heter så..?minns ej), aja, det är iaf typ en slags tomatröra med mängder av olika grönsaker och kryddor inrullade i tortillabröd. Gick ned och gräddade de i farmors ugn, tur att vi inte bara har en ugn här i huset. Blev jättegott med guaccamole(stavning?) och körsbärstomater:)

Random bild från Londonresan.

Nä, nu har jag joggat 30 minuter så jag ska hoppa in i duschen, dricka te och gå och lägga mig.
Sov gott!
Fyi, vår diskmaskin har också gått sönder+spisen.Hela jorden går under, pappa lovade mig kebab t middag imorgon.

He better hold that promise.
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0