Där det är klart


Ni vet filmen Låt den Rätte komma In? Många har ju vetat att det skulle komma en amrikansk version och att den haft biopremiär runt om i världen redan.Men nu är den här i Sverige och visas på landets alla biografer, den hade premiär igår.Men jag upptäckte att den fanns först idag,haha.

Jag skulle aldrig ens våga mig i närheten av den här filmen om det inte vore för skådespelerskan Chloe Mortez. Hon är en sån grym skådis, så jag blir nästan sugen på att se den här filmen, trots att det är en skräckis. Jag får nog tänka på saken, men den har fått otroligt bra reccensioner så jag skulle nog redan nu kunna rekommendera den, utan att ha sett mer än dess trailer.
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0