Sovmorgon

Hello!

Jag ska ta och skryta lite nu om min långa sovmorgon imorgon som sträcker sig ända till 09.35! I vanliga fall börjar jag 08.00 och slutar för ovanlighetens skull tidigt, kl 14.00. Inga jobbiga änmen eller läxor heller, så en riktig slappdag lär det bli.




Har detsutom(även för ovanlighetens skull)bytt Facebook bild. At last! säger jag bara. Har haft en bild på Hello Kitty alldeles för länge.

Snygg mösssa va? En riktig 80-talare hittad i garderoben. Den är för övrigt turkos och inte så petrolgrön som bilden visar. Den är riktigt turkos. Älskar den♥

Btw,bilden över är inte min Facebook bild,hehe^^

N A T T I , N A T T I !

Kommentarer
Postat av: MiMezzo <3

vill oxååå ha sovmorgoon !!! :D <3

2010-09-15 @ 16:25:27
URL: http://mimezzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0