Tåget avgår

Tja,tjaa!

Har precis packat färdigt och det ända som saknas nu är datorn. Men jag brukar packa ned den ungefär 10 minuter innan jag åker till station. Har tvångstankar om att jag alltid måste ha den till hands. Datorn är ju mitt liv. Min länk till omvärlden. Skulle inte förvåna mig om jag levt min halava livstid framför de lysande skärmen. Men det är ändå bara samma sak varje dag. Dator,musik,skola,dator,musik,dator,äta,dator,kissa,dator,äta,sova. Vilket underbart liv jag har.Happyface. Jaja,borde nog byta lakan och röja undan lite i rummet så att jag slipper sicksacka förbi alla kläder och saker som ligger slängda på golvet. Blev ett ganska långt inlägg den här gången om man jämnför med tidigare inlägg.Haha,sticker som sagt till mormor tomorrow,hoppas jag lyckas ta rätt tåg och rätt buss. De har ju ändrat betalningssystemet på bussarna i Linköping.Så jävla onödigt. jajaj,har snackat för mycket nu,ses<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0